2012/08/16

put on that big smile

Halloj!
Är på jobbet nu och har äntligen fått slappnat av lite, haha.
Har gjort massa som jag inte annars brukar göra under tiden jag väntar, så nu har tiden gått mycket fortare, vilket är asbra. Ska fylla på drickorna å allt, sen är jag klar. Tills filmen slutar iallafall.
Gillar faktiskt mitt jobb, gillar extra mycket då jag får min lön, hihi. Och att räkna pengar är också kul. Men idag blev jag några hundra fattigare för jag har köpt mig två jackor och ett par nya springskor. Så nu är det väl bara att jag tar tag i mitt lata arsle och ger mig iväg ut å springer (liksom det som är meningen, annars skulle nog mamma inte hjälpa mig å betala dom heller. Haha.




















okej skorna ser knäpp ut. men dom är jeteee fina. det var halva priset på dom, så fick dom för 650 kr!
sen köpte jag en jacka som jag kan springa/promenera i och en höstjacka. Awesomeee
Sen så har jag övningskört massamassa idag. ååååh det är så roligt, körde typ halva biten till bollnäs, i am so awesome! när jag klev ur bilen när jag skulle be mamma köra igen var typ mina ben som spagetti för jag liksom spände mig så mycket. Men det gick iallafall jättebra. Sen har vi plockat bär och donat massa. Härlig dag! :)

Jaja, ni få bilder på jackorna nån annan gång. Nu ska jag prata med min babe.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar