2012/08/14

Say Hello

Godmorgon!

Klev upp när älskling for till jobbet och gick sen ner till tvättstugan, håller på tvättar innertäcket liksom, kuddar och sängkläderna också. Plus lite kläder. Ska snart gå ner och hänga/tumla. Lite segt det är att ta tvättid på morgonen så tidigt, men de är liksom lika bra, så de blir gjort. För sen när jag är klar så ska jag gå till andra lägenheten, ska även ta med mig lite grejer.
Nu så är soffan, sängen, Tvn, å de mesta på plats, men det saknas en del fortfarande, men om jag har tur så slutar älskling fyra idag också, och då kan vi få lite nytta gjort. Ut på IKEA och inhandla lite mera.

Det kommer bli så himla snyggt där, längtar som en tok tills jag kan kalla det mitt hem, känns som att vi kommer trivas jättebra!

Imorn ska jag åka till mamma, blir jobb i två dagar, sen på fredag så slutar älskling jobba för sommaren så då får jag äntligen vara med han på dagarna, även fast han bara får lov i några dagar, och då ska vi ju flytta, men det gör mig ingenting :) Märkte igår när jag började packa skor, kläder och sånt, att fan va mycket det är fast man inte tror det. Så det är ju en del att göra, sen så ska vi ju städa också, så Gustav inte flyttar in i en dammig lgh ;)

Jaja, nu ska jag strax gå ner i tvättstugan!
Ha en bra tisdag!

Puss

 Mias sötaste Eros som vi träffade i helgen.
 Och sötaste kattungen!
 Som sötaste pojkvän kramades med

Och på lördagen blev det godaste middagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar