2013/12/30

En blandning av sött och salt

Hej och hå!

Borde inte vara vaken nu men kan inte rå för det  =) När Oscar kliver upp för jobb vaknar jag med, då vill jag vara med honom så sen när han åker efter en timme är jag självklart pigg och vill göra något, haha! Så typiskt.

Vi är alltså hemma i Sundsvall nu. Har spenderat helgen i Hammartrand med familjerna. Mysigt! Har firat mer jul och fått mer klappar. Är jättenöjd över den här julen, har fått så bra saker av mina tre (såklart räknas oscars familj också) familjer! Världens bästa ♡

Ska nog kliva upp och äta lite, städa lite och fixa lite. Är sugen på någon av alla olika pukka-téer jag fick av Mona, drack dom när jag jobbade som barnvakt i somras, och det är såå gott?? Känner mig übernyttig när jag dricker dom hehe. Finns på apoteket =) Iallafall så ska jag och världens finaste vän Nellie (haha telefonen ville skriva Belgien istället för Nellie..) ut till Birsta idag! Dock ska jag hålla i pengarna men ska absolut handla om jag hittar något hehe. Kommer antagligen hitta för mycket, det brukar vara så... Men ska inte äta för stor frukost nu, för vi ska åka dit vid nio redan för att äta frukosten på Ikea, wohoooo har längtat efter den! Inte ätit den på hur länge som helst. Plus att det är förhoppningsvis rätt lagom med folk där om vi börjar shoppingen då Birsta city öppnar. Ska bli roligt iallafall, har ju inte träffat bruden på över en vecka!

Imorgon är de nyårsafton och som de ser ut nu blir jag hemma med min baby och äter trerätters och bara är allmänt rätt tråkiga. Men iår får det bli så, och det är inget fel med det. För på onsdag åker jag iväg för att jobba igen.. Lite drygt men det lönar sig såklart. Är rätt tråkigt att vara ledig för många dagar ju. Speciellt när Oscar jobbar nästan varje dag.
Men vill inte vara ifrån honom, önskar han kunde följa varje steg jag tog (Okej, kanske inte. Fan vad jobbigt det hade varit, måste ju få vara själv också haha).

Menmen, nu blev det ett väldigt långt inlägg men så kan de var ibland. Inte har jag några bilder att bjuda på sen sist heller. Bara en sen jag skulle åka hem i fredags. Den får ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar