2013/12/04

Så trött i ögonen

Hej å hå.

Skulle kunna somna om jag ville, meeeen jag vill inte. Vill ha orken att städa klart lägenheten och börja på min novell. Har jätteont i huvudet fortfarande, fattar ej varför

Men annars var dagen bra, fick en del gjort idag och hade möte med Lena om gymnasiearbetet. När jag kom hem började jag tvätta och gick till Gustav och hämtade lite grejer, mina julsaker har varit på hans vind sen vi bodde i den lägenheten. Så dem tog jag hem och har gjort det lite julmys hemma hos oss! Oscar hatar julpynt men eftersom han älskar mig får han stå ut med det ;)

Nej nu ska jag försöka fortsätta med de jag gjorde innan. Oscar sover men ska väcka han när jag är klar, då vill jag fika och kolla på tv med min babe. Min fina fina ♥

Åt rätt god mat idag, kyckling i bacon och coscos (okej vene om de stavas så men orkar inte kolla upp de).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar