2013/12/24

Sooova

Ska bli underbart att få sova, är så trött och huvudet bankar.

Den här dagen har varit jättebra! Den började med att mamsen tonade mitt hår lite mörkare, åt god frukost och tog en långdusch. Sedan brummade vi iväg för att hämta mormor och morfar, deras lilla lady (pudel) dog inatt så det var väl inte sån rolig jul för dom, men det var tur vi kunde muntra upp dom lite med julklappar!

Vi kollade såklart kalle, åt middag och satt bara å prata. Sedan blev det julklappsöppning, jag fick massa bra! Jättefina inredningsprylar till lägenheten, älskade påslakansetet jag fick av mamma! Och jättefina fodral till soffkuddarna. Hon hade stickat en filt till mig, i plommonlila färg, asfin, fattar inte hur hon orkar ;) Av min kära farmor fick jag en klocka jag önskat mig med tre matchande armband! Synd bara att dom gör alla klockor så fruktansvärt stora, vad tror dom om min handled egentligen? Haha nej men de är inte värre än att jag får gå till butiken och fixa den, men tråkigt ändå för man vill ju använda den på en gång helst ;) Sedan var det massa annat bra också, pengar säger man ju aldrig nej till heller ju haha. fick mycket som jag önskat mig och det var ju jättebra! De bästa är att jag har två jular kvar att fira hehe, med pappa och alla samt Oscars familj :)

Jaja.... de var min dag det =) Nu ska jag sova, imorgon ska vi upp kl 7 för då går bilen mot Edsbyn,  tre dagars jobb och sen får jag äntligen komma hem till min älskling! Som jag saknar honom.

Hoppas alla har haft en bra dag! Natt ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar