2013/12/02

In the beeeed

Nu ska jag försöka sova och försöka ha en bättre natt/morgon än idag. Usch å fly å blä, lite sömn, ingen matlust och förkyld på det = ingen bra dag för skola så jag stannade hemma och har sovit nästan hela dagen. När oscar kom hem hade jag inte borstat tänderna än och de var liksom kl 17.. Nej ingen bra dag idag. Hoppas att morgondagen blir bättre.

Målade naglarna igår, med nagellack från apoteket. Fick massa bra och behövliga produkter av Mona i söndags från apoteket, valde lite ansiktsprodukter osv. Thank you :):) Så ja, de var tre nagellack i en förpackning. Tycker det ser liiite barnsligt ut med glitter på alla naglar, hade vart finare med det på bara två naglar men whatever jag är ju en prinsessa så rosa och glitter går väl bra. Skämtåsido, är så långt ifrån prinsessa som det går haha... ;)

Jaja, ska få Oscar i sängen nu å. Han har sovit ett par timmar för mycket redan så får se om han kan slockna ikväll, han kanske får dygna. Liksom han ska ju bara upp 04.30 igen haha... usch längtar inte tills jag får ett jobb med alla tidiga mornar. :P fast pengar känns ju ok. Aja faan va rörigt inlägg.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar