2013/12/12

Så hungrig

Väntar på att Oscar ska komma hem från jobbet, han slutade egentligen tre men va tvungen å jobba över så han kommer snart hoppas jag. Maten har varit klar rätt länge eftersom jag inte visste exakt när han skulle komma, men min mage skriker efter mat så började utan han haha

Idag har vi på skolan samlat in pengar till musikhjälpen, sammanlagt med alla klasser blev det över 15 000 kronor, hur bra?! Det var faktiskt roligt :)

Jaja.. nu ska jag bara vänta på my loverboy å hoppas han kommer strax, tycker synd om han för för nästan två timmar sen skrev han å fråga om ja kunde göra klart maten tills han kom hem för han var så hungrig :( va är han inte nu då liksom ;P

Jajajajajajajjajaja hej jag har världens bästa blogg vi hörs :))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar