2013/12/14

Weeeee are the champions

Godmorgon.

Har varit vaken rätt länge, och vaknat massa gånger för jag har drömt. Lyckligt nog kunde jag somna om och fortsätta drömma samma dröm. Drömde att jag och Oscar åkte till Gran canaria och bodde hos en svensk familj som bara pratade engelska. Dom hade världens jävla lyxhus med typ sån pool som är på paradise hotel! Allt var så jävla skönt och spontant i drömmen. Villa ha sol och värme :( längtar som fan till våren... så man kan få tillbaks den riktiga livsglädjen ju.. okej jag är glad men solens strålar gör något med humöret!

Filmen igår var väldigt bra tycker jag, satt spänd hela filmen faktiskt. Var pissnödig som jag-vet-inte-vad men ville inte gå iväg och missa en snutt ju. Men slutet var jobbigt.. Men så är det ju när det ska komma en film efter.

När vi kom hem blev det sängen direkt, älskling klev upp vid halv sex imorse för han jobbar idag. Lite tråkigt men jag ska försöka göra något av dagen iallafall å inte bara ligga framför tvn. Skulle vilja rensa bland alla min kläder och rensa alla garderober i hallen, har blivit att en del onödiga saker tar plats där. Kommer behöva all plats jag kan hitta och möblera om så de blir bättre! 

Jaja, nu ska jag få duscha. Ha en fin lördag! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar