2013/12/02

Even though it scares me to death, it makes me so happy

Godmorgon. Jag kan inte somna om, har legat vaken i 1,5 timme nu sen Oscar åkte på jobbet... Kommer väl somna precis innan jag måste kliva upp typ. Vilket fall som helst kommer jag vara hur trött som helst.

Helgen har varit bra ♥ I fredags blev min fina 20 år, när han kom hem från jobbet hade jag gjort det extra mysigt här hemma och herrn fick några paket. Sen myste vi bara resten av kvällen med gotta till Idol. Han jobbade förmiddagen på lördagen och efter de blev de en tur till Birsta innan vi åkte mot Hammarn för födelsedagsfika och för att hälsa på våra fina familjer. Har varit en super-helg men är skönt att vara tillbaka i stan ;)

Nu är det en veckas skola innan de blir en jobbhelg hos mamma, mamma är inte hemma (tråkigt faktiskt) men Oscar är en trogen chaufför och sällskapis så han håller mig sällskap hela helgen som tur är!

Fattar inte att de snart är julafton.. Jag ska till Stockholm till min släkt där och fira och Oscar blir kvar i sundsvall för att jobba :-( Tycker det är astråkigt men det behövs ju så. Jag blir borta ca en vecka för ska jobba också. Är mycket bio runt jul :) .. julklapparna är snart klara iallafall! Aja, skulle bara kika in å säga hej typ. Blir inte mycket skrivande här just nu, prioriterar andra saker för stunden.

Du och jag mot världen, jämt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar