2013/12/04

Godmorgon

Vaknar med sprängde huvudvärk, älskar livet. Känns som att detta kommer bli en lång dag..

Sängen är tom och älskling är på jobbet, trååååkigt. Vill ha en anledning att ligga kvar i sängen, haha. Börjar svenskan om precis en timme, fattar inte hur jag hinner? Men jag hinner ju jämt (oftast då) som tur är.

Längtar tills på lördag när jag får sova ut, det ska bli så sjukt skönt.

Igår skickade jag in en lite uppgift, vi gick på stan å hämtade ut Oscars nya glasögon (som han är superfin i!) Och handlade mat. Sen fikade vi och kollade på filmen Hours med Paul Walker, den va hemsk och inte så jättebra. Önskar man hade fått sett "ett år senare", de hade gjort filmen mycket bättre.. sen somnade vi kl 11, eller ja Oscar somnade till och med halv. Det är inte ofta kan jag ju säga haha. Men skönt, dock är jag ändå dötrött nu.

Jaja.... ha en fin onsdag foooolks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar