2013/12/15

Söndag jävla söndag

Hej. Idag äter jag gårdagens godis tills jag mår illa och ligger i morgonrock i soffan. Slö-jävla-dag..

Igår åkte vi å handla, köpte frukost och godis. Som vanligt när man köper lösvikt äter man typ tio godisar och sen önskar man man köpt chips å dipp istället, typ. Så de är rätt mycket kvar i skålen idag. Vi kollade på film och jag somnade framför tvn kl tio typ, hehe. Halv elva väckte oscar mig å vi la oss i sängen. Båda somna typ på en gång och sov till halv elva idag. Då gjorde jag dunderfrukost! Mannagrynsgröt med kanel å socker, vörtlimpa med leverpastej och te. Fortfarande mätt, fast de kan ha å göra med att jag smällt i mig godis också.. men aa.....  skulle nog ha ätit något vettigt istället menmen =) faktiskt skulle det vara gott med exakt detta på bilden nedan.. åh Nellie! Vi måste fika någon dag i veckan för att fira att de är lov snart, typ. Okej :))) ?

Annars är jag slö som fan nu. Skulle nog kunna somna faktiskt haha.. men vene om de är nå virus som spökar i kroppen, varit trött hela helgen och idag har jag en huvudvärk som inte går över trots alvedon.

1 kommentar: