2013/12/20

Fin kväll

Åh, det var så mysigt igår. Lite synd på middagen dock, det var jultallrik och den var inte så bra. Men fick ju efterrätt å kaffe så de gick bra ändå :)

Först var jag, nellie å therese här å sminkade å fixade innan vi åkte dit, det var roligt! Haha stackars oscar som var hemma och fick lyssna på vårt pladder ;)

Väl där var de lite olika tävlingar och lottdragningar, lärarna hade gjort världens bästa dans till the fox som dom uppträdde med och sedan var det två Dj's (skriver man så?) Som spelade musik så typ alla dansade, gick skitbra å dansa nykter för den delen :) trodde jag inte haha, dock jävligt varmt!! Så kvällen blev jätte lyckad, var skönt å komma hem till älsklingen sen och sova. Mindre skönt att jag är vaken nu och Oscar har dragit på jobbet så nu kan jag inte somna om....

Min bror kommer vid 9.15 så tyvärr blir de ingen sovmorgon om jag lyckas somna om. Han ska iväg med tåget vid 12 men jag väntar tills älskling slutar så åker jag bil med han! I helgen är det jobb som gäller och sen bär det av mot huvudstaden ett par dagar för julafton. Blir nog super! Synd bara att oscar inte ska med, men vi klarar oss nog ändå haha

Jaja. Tack för en superkväll, längtar tills bilderna som togs under kvällen av  fotograferna kommer upp så kanske jag kan låna några så jag kan visa hur mysigt vi hade det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar