2013/12/24

God jul!

Nu är det julafton och allt är hur bra som helst förutom att min älskade pojkvän är typ 40 mil ifrån mig på jobbet istället... Men han är superduktig som jobbar men usch å fy tycker inte man ska vara ifrån sin livskamrat på självaste julafton :-( Men så blev det här året, tänk hur många julaftnar vi har framför oss!

Vi är iallafall i Stockholm över julen hos mina kusiner, imorgon kommer mormor och morfar hit också och spenderar dagen med oss! Mysigt

Igår när vi slutat jobba vid tio brummade vi iväg ner över, kan stolt säga att jag körde hela vägen, närmare 30 mil i sträck wohioo.. älskar att köra bil haha! Sen idag var vi in till Bålsta å julhandlade sista maten och då körde jag också, fick testa på automatbil och det var ju typ de lättaste ever? Men roligt ändå såklart.  Jaja mycket köra bil i hjärnan nu men de är ju för att det är så roooligt!

Jaja bara massa struntprat som vanligt ;-) Btw min telefon har uppdaterats också, de blev typ som en helt ny telefon. Askul ju

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar