2013/12/12

Rädd

Tycker de är asläskigt att de är cpblåst ute. Känns som det ska flyga in något rakt genom fönstrena :(

Älskling somnade för typ en halvtimme sen (?!) Och jag kollar på the hobbit. Förstår inte att Oscar somnar så tidigt nu för tiden, liksom halv tio..... haha hur tråkig :( men inte konstigt egentligen då han kliver upp halv fem nästan varenda dag men ändåååå jö

Annars har kvällen gått fort som vanligt och det känns hur skönt som helst med fredag imorn. Tror vi stannar i stan iallafall tills på lördag, är så skönt å bara rå om varandra själv även fast det är roligt å hälsa på familjen också såklart. Vi får se helt enkelt.

Är så jävla tacksam att vi bara har en fjuttig uppgift att lämna in innan lovet. Funderar på att fortsätta med den imorgon, slutar klockan elva och oscar kommer ju inte hem förrän fyra så jag hinner med rätt mycket på dom timmarna bara ja vill ;) men ska ju vilja då oxå hehehe

Jaja lika rörigt inlägg som vanligt ♥

Är så tacksam att jag har min Oscar, vill aldrig va utan min älskling ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar