2010/06/22

after all we have done


bara jag som gillar malins glass?:D


jag kom på en sak idag med. varje tugga känns som den första på en mjukglass, för man blir aldrig less på smaken!
tror iaf de va nå sånt jag sa. haha :)

blev denise och malin nu till middan.
sen följde malin med mig hem och åt hos oss. sen satt vi mest å hade de kalas.
sen gick vi ut och köpte mjukglas i de inte fin väre. :P men ändå, tanken som räknas!
ska väl snart lägga mig och sova.

har fått reda på att jag far hem på måndag klockan 11 på förmiddan. alltså så kommer jag till östersund runt halv tre. ska försöka flörta med papsen så han hämtar oss ist för vi ska behöva åka buss å vänta på den å så :)


för er som bryr er så va jag och malin heltcrazzzzzzzzzzyy idag! tog tyvärr inte kort, vet inte om jag är glad eller ledsen över det än. var nog för ful för det ändå... :)

ahmen nu ska jag säga godnatt.
så godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar