2010/06/15

don't want to turn of the light, hope someone hears me tonight

AHTJA!
Lite fränt att jag tog mig i stjärten och pallade byta ti blogspot ist för blogg.se eller säger man blogger till blogspot? :o Hm. Äsch, blogspot låter mer....svenskt. Japp.

Blev en kväll med mina brudar saga och tildur. Vi satt mest och pratade skit och svullade i oss massa choklad och popcorn. Tilda kom med den inte nya nyheten att man får finnar av choklad. Även fast jag redan visste det då så tänkte jag skita i det. Men samtidigt, vem fan har dött av en finne? :D ingen vad jag vet. Så jag åt min choklad med polka bitar i med stooooor kärlek.

men tänkte bidra med unviversums bästa band och låtar till er förtillfället - ni kommer inte ångra er

Itchy daze med:

I-O-U
I never work on mondays
911 ( Aoucustic )

okej ni kanske tycker jag har weird musiksmak. men iaf. enligt mig är låtarna g r y m så jag får ju så gott som gåshud.

Men jag tänkte gå och hälsa på min säng nu ja.. Ses vi där? nej tänkte inte de va.
iaf.. hejdårå

ehhehehhehehehhehehe. pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar