2010/06/16

the best thing about tonight is that we're not fighting

tjosansvejsankalas.
whatsuuuup?

nej men kom nyss hem från jobbet jag vet ni. nu på slutet har jag fyllt i diplom, skrua köksgolvet och typ suttit och pratat med mamma om sthlmsresan som jag å linn ska göra i sommar.
inte spec jobbigt, och de bästa är ju att jag tjäna pengar på det :))

fåse.. nu äre 16e. och då fyller jens år! så grattis på honom :) och snart äre midsommar så då lär jag ju vara med folket här och hare kult.
sen så far jag hem typ 27/28e juni. och 29e fyller jag år! gudars vad jag längtar. men nu äre inte alls länge kvar :) haha då blir jag 14. kul att jag är jättejätte liten. men jaja. kan ju trösta mig med att jag blir iaf äldre för varje dag.. :P johanna fyller ju år den 23e, veckan innan mig. så då ska vi fira tillsammans och typ grilla och sånt!
sen så under typ dom tre veckorna som jag inte ska göra något speciellt så ska jag och johanna ta en tripp till umeå och mera uppåt bara för att vi vill. värsta roadtripen! :) så det ska bli kul. sen ska jag bara passa på och vara med alla sötnosar hemma innan jag far igen.
jag och linn ska ju fara till sthlm typ 18 juli och bo hos mormor och morfar.
så då ska vi ta en tripp till grönan och storastaden och shoppa järnet! a s k u l.
så då är vi där 4-5 dagar och tar sedan tåget till edsbyn och går på persmässan och träffar folket!
sen så drar linn hem typ 25e och då far jag till sthlm igen med mamma och bror och då hälsar vi på mormor och morfar + våra kusiner och drar troligast till kolmården och
sedan vidare till göteborg och hälsar på massa kompis rebecka! där det blir liseberg och sånt. s a t a n vad kult det ska bli! och då kommer jag typ hem till början av augusti nångång
och då fyller ju robert, olle och mona år så då blire kalas hela tin då. så de känns som att det inte är så jävla mycket tid som jag är hemma och gör inget spec. men samtidigt så ska jag ha jävligt kul. men ändå.. + att dom jobbar ju som på dagarna oxå dom flesta..
oxå ska jag upp till dödafallet och träffa systeryster med eftersom att hon ska jobba där.. :)

men känner på mig att sommarn kommer gå alldeles för fort..
och sen så börjar jag nian. DEPRIMERANDE - fast ändå härligt som fan. bara ett år tills jag flyttar till stan :)

it's not faraway
but it's not here
you see it everyday
but you can't get there

Fake It - Seether - bra låt, igeeeen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar