2010/06/23

du är för jävla snygg du

tja! sitter på jobbet med fast tejpande ögon och gör allt för att inte somna. :P
har bara varit i köket nu på förmiddan.. har ingen aning om vad som väntar nu. hoppas det inte är nå jobbigt. hähä.

imorn äre sista dagen! skönt. men jag börjar att oroa mig för sista matchen som vi ska göra, mot tpy 70 ungar nu istället! :o helt galet. de va 50 förra ju. det var ju redan helt crazy, va blir inte det här då?

oxå avundas jag på min bror som är hemma och degar framför tvn. det vill jag med!? härligheten asssså.

aja, få se vad som hittas på när jag kommer hem då.. jag hoppashoppashoppas att mamma ska jobba ikväll på bion så jag får se sex and the city 2. men alla verkar ju säga att den suger, så då tänker jag då inte betala nå pengar för att gå se den bara ändå. nae. så om mamma ska jobba så kan jag smita in bara sådär kanske :)
____________________________________________________

boy, you know we connect.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar