2010/06/27

IT'S A BEAUTIFUL ANOTHER DAY


JAG HAR FÅTT EN GODISKAKTUUUUUUUS!
jag har alltid velat haft en sån. eller ja fått
choklad <33333333
351 spänn.
som sagt, aldrig fel och fylla år och ha söta polers :)
tack för presenterna! älskar errrrr. så ni vet!
och tack för den här underbara helgen!



KIIIK! lite frän vi å






superheroes (LLLLLLL)







glada tjejer en fin fast blåsig kväll på ett kyrktak






tilda funderar på om hon verkligen skulle kliva över...








sedan kom dom tillbaka, förutom elin och saga.. saga blev sjuk och elin kunna inte.
men krya på dig saga! :)
vi:
pratade
myste
musik
svullade
klättrade på tak
stekte
garvade åt kula videos på youtube
åt oss äckligt mätta
jag fick presenter
hade de allmänt trevligt :)

och nu är mamsen på party.. hoppas hon har det skoj, för det är hon värd! :)
hon kom smygandes till mig förut ikväll och frågade om jag kunde fixa henne.
så då va jag gullig och gjorde de åt na. men ja tog inte nå kort... men iaf, fin vart hon :)
men nu äre dags för mig att vara kvinna i huset och städa undan efter den här kvällen.
oxå ska jag pissa, alltid skönt de!

pusssssssss! och hoppas alla haft en lika bra helg som mig!

imorn blire packa, färga och klippa mammas hår. eftersom det aldrig blivit...........
och kanske fotbollsträning om tjejerna. skulle behövas, så som jag ha tjocka mig i helgen.
eller ja, egentligen enda sen skolavslutningen!! men de behövs de å ;)




2 kommentarer:

  1. ååå vi älskar dej fannybacks! :)
    och lagomt c00la vi är som går på taket!
    puss!

    SvaraRadera
  2. ssssssssssssssssaga27 juni 2010 kl. 23:58

    tack så mycket bbabey :)
    du fick 100 kr av mej 8DDDDDD
    <3

    SvaraRadera