2010/06/16

sea belongs to heaven

jag har fixat min design. tro ja?
men allt vart så rörigt och de va ju knappar, pilar och texter överallt så nu varte bara nå. men tillfället för att orka lägga ner mera energi påre får bli en annan gång ;;;;;; ))))))

jag och johanna håller på smsar;

johanna - jag är sjukt deprimerad och irriterad idag alltså. måste köpa kläder!
fanny - jag är typ tvärtom idag ja :o haha du är en handla-kläder-beroende-brud alltså :p
johanna - härligt för dig :) haha, man blir ju glad av ett nytt plagg bara, de ger en lycka eller nå :p
fanny - japp. haha alltså jag är ledsen johanna. men du är störd :)

tycker synd om dig vännen............. (U)

naaaaaaaae, nu ska jag klippa håret på mamsen min. och JAG HAR FAKTISKT gjort det förut så take it easy :)




I want you to know I love the way you laugh

take your time and don't live to fast
troubles will come and they will past
you'll find a woman and you'll find love
why don't you just be a simple man?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar