2010/06/17

she's coming over like suicide

tjenatjena :)

för att berätta är jag trött som en gnu och mina ögon bränner, blääääeoeoewåååååe.
jag hade bestämt att jag skulle kolla på vampire diaries ikv klockan 8 eller 9 ikväll på 6an, för det brukar ju vara? men de står att det inte är. men det måste ju vara? :o åååh skit tv.

jag har för er som kanske bryr er fortfarande inget liv. jag vill hem till mina älsklingarrrrr. :(
bara folket i örebro kunde komma hem iallafall! men inteinte. dom stack liksom igår... -.-
så vad äre meningen jag ska göra då? gråta? skrika? cutta mig? dö? gå ut? hoppa? dö? dö? gråta? gråta? ja ni fatta väl antagligen hela poängen.
nej men jag är inte van att bara ha grymt jävla tråkigt.
känns förtidigt och sätta på en film + att de inte är nån idé då det är massa jävla fotboll på tvn. visst det är kul och de. men palla bara inte.
______________________________________________________

och imorn ska jag inte ens jobba, då kommer jag alltså ha ännu tråkigare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar