2010/06/24

i wanna be a billionaire so fuckin' bad


mina brudar som jag hÄnGa med imöra. :)
fast julia blir inte med då hon är i småland..
tildas bild :)


varför kan inte jag få bo på andra sidan oxå och ha solen nu på eftermiddagen? fel gjort av mamma att ta fel sida. jag är inte vaken på morgonen och har möjlighet att sola mig på balkongen som alla dom mittimot har på eftermiddan. och på bilden så tar jag kort från våran balkong. fusk :( ähähä.


sista dagen gick bra. var mest ute på plan med lillebror robert och sköt och sånt. och solade mig i den fin fina vädret! sen vart det spring i vattenspridarn. alla barn vad verkligen nyduschade. galet. och ändå så hann dom torka på en pisskvart sen då vi som sagt match mot ungarna! dom vann. men dom va 60 st. och vi var 7? de kallar jag fusk. eller? men kul ändå. :)

har ingen aning om vad som händer ikväll. vet bara att jag ska färga mammas hår..

imorn äre midsommarafton och jag ska åka till emmas stuga med
sally, saga, malin, tilda, elin, emmy, tilde, emma och denise! :D ska bli grymt kul!
vi ska grilla, mysa, bada, snacka skit. svulla järnet och leva livet. och hoppas på fint väder!
även fast det står att de ska regna imorn kväll så kan man ju iallafall hoppas.. ;)
vi ska iallafall sova där och sedan far vi hem på lördagen typ runt lunchtid.
ska bli super kul iallafalla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar