2010/06/17

she looked upset

hallåhelapressen!

sitter förtillfället och pratar med älsklingslina i telefon :) saknar dej gaylord!
idag på jobbet så har jag typ inte gjort nå. skärt grönsaker till tacos och kokat 60 st korvar - inte så farligt. fast idag är jag trött. jag behöver typ 9 timmars sömn för att funka. som om jag fått det eller ? nääe inte de heller. men imorn är jag ledig! och på lördag. sen börjar jag jobba sista veckan söndag - torsdag. rätt så skönt :) sen ska jag försöka fixa med mamma så jag får åka hem så fort som möjligt. typ söndagen. eller lördagen. men efter midsommar iaf, troligen.

men broder vill ju stanna längre han - näe, skulle inte tro det va. så jag ska se till å vinna de dära. för jag vill hemhemhem. men de brukar gå bra. men de är så förbannat tråkigt då alla som jag är med har åkt på cup i örebro till på söndag. så då blir jag fan självmordsbenägen.
men jag mami och bror har hyrt tre filmer. så vi kan ju börja kika ikväll antar jag. :)

idag äre ju somsagt sista dagen för ungarna på fotbollskolan och då sista timmen så ska alla ledare ( inklusive mig! ) spela mot alla 50 ungar - samtidigt, alla på plan. kan ni fatta kaoset eller! :o fast det blir nog kul :) och det är nu om en halvtimme klockan ett. så tiden kommer nog snart gå fort. och sen slutar jag ju klockan två typ.

jaja. nu ska jag gå och äta lunch. även fast jag inte är hungrig. men mat är ju satanigatan det godaste som finns! skulle kunna äta upp allt som finns, typ.

vi höras

pussåpuus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar