2010/06/27

keep on walking that road and I'll follow



nog för att de ser ut som ja ligger i skugga
men de gjorde ja inte hellerrrr

hallåååååååådär, från en brud som varit vaken enda sen 20 över 9 imorse.... inatt så somnade jag runt fyra. och då hade jag sagt åt mamma att om det är fint väder så kan du ju väcka mig runt 10 så kan jag gå ut och sola. men om de är fult så låter du mig sova tills jag vaknar. och det gick hon med på.. 20 över 9 vaknar jag utan larm eller nått. aspigg. så då klev jag upp och kikade ut från persiennerna. och det va helblått och solen bländade mig som fan. lycklig tjej allså. så jag gick upp och tog youghurt och satte på mig bikini och la mig på balkongen och stekte. där låg jag till klockan 1! så lite brunare måste jag ha blive :o man tycker det iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar