2010/06/18

maybe I was wrong


saknar dig kinesfia!

hejsendejsen :)

vart precis lämnad själv nu i lägenheten.. ska försöka hitta på något och göra. med det är inte så lätt då vädret är pissdålig, bokstavligt då det spöregnar dessutom...... deprimerande.
+ att jag har jätte ont i huvet. tror jag läre gå sätta på mina glasöga. men då läre jag ha på mig dom hela dagen. bläuuua.
iaf. igår så kikade ju jag, mamma och robert på funny people. alltså, den va inte en komedi som det stog? men den gick och kolla på. lite deprimerande förutom att de enda dom sa va typ ''fuck you, do you wanna fuck? i've fucked her Ira....'' osv. men annars så!

sen så pratade jag med oscar i telefon. :)
och somnade sen typ vid 2 och vaknade typ kvart över 11 av att mamma stog och kollade på mig. lina ringde och jag pratade med henne för hon väntade på skjuts. sen klev jag upp 12, gick och duscha och åt frukost. sen så har jag hjälpt mamma och bytt kruker till tomatplantorna.


jag - jag måste fan ha sovit konstigt för jag har as ont i typ sidorna av magen, mamma..
mamma - jaha, men det är väl inte så konstigt du är ju konstig hela du.
tack mamma, tack för ditt stöd liksom :) ....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar