2010/06/26

IT'S A BEAUTIFUL DAY

hela inlägget kan ni ju läsa nerifrån och upp istället för uppifrån och ner.
hade en jättejätte bra midsommar! kunde inte blive bättre


såklart så hade jag ju såhära 7 olika blommor
under kudden, men inte fan drömde jag om min
prins för de heller.. men saga kan ju va glad elr
ledsen? både och kanske. eftersom hon faktsikt
drömde om en kille. sen att han hade två huvud
spela absolut ingen roll heller :)


skitsnack
vid 4 va vi inne i stugan med eld.
varmt och mysigt. :)

kola snöre


vid 3 på natten, efter kubbspel och ballong leken
så gick vi tillbaks till vår stuga och lekte nån lek.
hähähä.
på bilden hade malin, tilda och saga tävla
om vem som åt en mumsmums utan händer
fortast.
- tja grisaR

mys, badade även. vissa näcka. hähää.
men är inte en av dom jag.
men iaf, AS SKÖNT I VATTNET


emmy och tilde satt och sjung, super fint :)


saga, tilda, mongo

vi hade iaf tur med vädret

sedan gick jag och elin till en brygga där vi
satt och pratade skit och stekte!

satt och prata och sjung lite sisådär fint
eftersom denise hade med sig gitarren!
sjöng även ikapp med nå grabs som va ute på
sjön. typ ''sjunger högst, sjunger bäst'' vi ägde
sedan gick vi vidare till ett annat place däre var
ett bra ställe för eld&bad

stunden kom och maten kom.
grillspett, potatissallad, bea, melon och sallad.
PUSS ASSÅ <3>
söttilda lika så

snygga saga och jag va på TOPP
väntade på mat och satt och pratade..
emmy, saga och tilde på G med maten härå!




































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar