2010/06/18

God knows I've tried


jag har kollat på filmen precious den va a s hemsk. faktiskt. alltså, den va ibland lite seg och kolla på. men den handlar om en tjej, som är jätte stor och blir misshandlad av hennes mamma och våldtagen av sin pappa. hon har ett barn sen innan, med sin pappa. hon är typ 5 och fick down syndrom. men nu går hon i skolan med en ny unge i magen. men blir utslängd därifrån och får istället börja på en ''alternativ'' skola. där hon får träffa bättre folk. men hon bor fortfarande hemma och blir slagen av sin mamma och massa. hon får skit hela tiden. sedan föder hon ungen. och de blir massa.. men den var helt okej. men de hemskaste va att den är sann. så då får man fan rysningar. förstår inte hur man kan hålla på sådär ;s
'' jag förstår inte hur någon som jag inte ens känner kan vara snällare mot mig en min egna mamma och pappa.. ''


men iallafall. fåse vad som händer imorn då.. ska snart gå lägga mig. är as trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar