2013/04/18

Alltså kolla skooorna??

Vill verkligen ha dom på mina fötter nu. Dock känns det som att jag inte riktigt har råd med dom nu, även om det lockar som fan. Men måste spara mina pengar.. Om jag fortfarande vill ha dom till sommarn så ska jag absolut köpa dom. (Bilden hamnar längst ner när jag mobilbloggar)

Nellie kom med cappuccino-påsar och godis som krya på mig present när hon kom hit, världens snällaste! Ligger i soffan och är halvt död och halvt levande haha. Vet inte alls hur jag mår, har iaf haft feber idag också, men nu har jag alvedon i mig så ingen feber nu iallafall. Men har sjukt ont i typ bröstet och halsen, hostar och mår allmänt dåligt. Ingen skola imorgon heller. :( Har missat en hel vecka, sjukt värdelöst. Hoppas jag blir frisk under helgen. Vet dock inte om jag och Oscar stannar i stan eller inte.. Oscar frågade mig förut vad jag ville/orkar men det vet jag bättre imorn. Vill hem och träffa pappa och dom.. Men vi får se imorn. Just nu är Oscar hos Gustav och hämtar lite grejer, men han kommer nog snart. Då vill jag sooova. Är trööött.

Aja, sleep tight så hörs vi säkert imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar