2013/04/24

Lesssss

Hejdär, god eftermiddag! Är helt slut i kroppen fortfarande, tog nyss alvedon för att hoppas att kroppen ska kännas bättre och zyx för halsen... Hatar mitt liv och jag inte är frisk än, tyvärr känns det inte som det... Oscar fick laga middag idag, blev bara pyttipanna, ägg och rödbetor. Men blev ju mätt iallafall typ. Gillar inte riktigt pytt för jag blir i aldrig mätt, asjobbigt. Bara typ en halvtimme. Oscar somnade nyss och jag har lagt mig i sängen, ska försöka att inte sova, skulle behöva somna i tid ikväll istället. Sen ska vi gå på affärn hade vi tänkt, men de går ju inte om Oscar sover hehe.

Jaja... ska väl kanske kliva upp hörifrån och göra någon nytta. Ska skicka in bilderna till utställningen. Puuuuussssss

This is my bored face right nooow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar