2013/04/16

Tisdag och världsfint väder ute

Hej där. Sitter i soffan med babe å kollar på smala sussi, haha så dålig/rolig film...
Vart hemma från skolan idag med, hade 38.6 graders feber imorse vid sju när jag vaknade.. Ville grina. Inte kunde jag somna om heller, låg och drog mig hur länge som helst innan jag klev upp och la mig i soffan istället och kollade på the lucky one, hade inte sett den, men den var ju bra iallafall! Väckte Oscar vid så jag hade nån att prata med.. Inte för att min röst är så jävla awesome just nu men ändå haha. Gjorde nyss smoothie med våran blender/mixmaskin som vi fick av Ingela i helgen, det var gott, och lättsamt att äta när jag inte mår nå bra.

Jag mår helt okej nu, skulle vilja bada, så jag också känner mig fräschare, men är trött så kanske borde testa sova en stund.. Det är 27 fucking plus i solen hos oss och jag skulle verkligen vilja gå ner och sätta mig på en parkbänk i solen.. Men jag tänker prioritera att bli frisk först..

Ha en fin och varm tisdag kompisar, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar