2013/04/11

Torsdag

Ligger i soffan med en supersjuk pojkvän... Skitkul, han har gått från frisk till sjuk på inte ens ett dygn typ. Hoppashoppas han ändå är tillräckligt pigg imorn för att köra till Edsbyn annars grinar jag. För nu är det bestämt att han ska med, skönt. Om han inte blir ännu värre såklart.

Annars har dagen varit bra! Varit på byxjakt har jag, men icke har jag hittat något spännande heller... Har ett par fina önske-byxor i hjärnan som jag vill ha. Men liknade finns inte i nån affär haha.. Har dock inte gjort nån nytta. Men så är det ibland. Man orkar liksom inte :P Nu under kvällen har vi käkat chokladpudding och jag fick ta över netflix gör en kväll och kolla på crazy stupid love, mmmmmmm på Ryan Gosling asså. Han och Channing Tatum är lätt på samma nivå! Haha ... Nu ska jag typ. Dricka vatten å sen borsta tänderna, tänkte slå igång nån film och krama min sjuka pojkvän ♥

Haha snygg Nellie!! ♡♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar