2013/04/02

Oslo del 1

Halloj. Har landat på Ragunda hemma hos Oscar efter två dagars jobb hos mamsen, skulle egentligen ha jobbat ikväll med men jag slapp. :)

När vi kom till Hammarn åkte vi direkt till Oscars farmor och fikade och visade bilder från Oslo, mys. Tänkte lägga upp bilder här för er också, men det är så himla många så jag kör för varje dag vi var där. Så börjar med torsdagen! :)


Helt jävla otroligt att vi inte åkte fel en enda gång, google maps = grymma! haha (eller så var det en grym kartläsare...)



Vi åkte buss in till stan, tog ca 10 minuter


Haha fulaste bilden ever.... men va tvungen å ha nån på mig själv eheh


Åt jättegod middag på TGI Fridays


Polishästarna hade stallet mitt i stan!


Dom här sista bilderna är "minnesgrejen" för Utöya.
Japp, det var första kvällen det. Maten var snordyr i norge. Min tallrik gick på ca 200 kronor, det är ju värsta exklusiva köttet i Sverige, haha och här fick jag liksom tacos för det, Oscars gick på ca 250 tror jag.. Men det var jätte gott iallafall, och äta bör man ju :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar