2013/04/22

In beeed

Hejdär. My love sussar, vilket jag också hade velat gjort men om 10 min börjar min tvättid så de är bara att köra på. Än så länge har mitt projekt städning kommit en bit, har dammat och torkat dom ytor som bör dammas och torkas + att jag har städa hela badrummet nyss, dammat hyllorna och skura toan = skitgörat haha ..

Är sjukt trött känner jag, ligger också i sängen nu och gruvar mig för att göra nytta, medans maskinen är igång sen ska jag rensa i badrumsskåpet och sedan träna till svenska provet som antagligen blir av imorgon. Lika bra å förbereda sig. Måste dammsuga också men har en del tvätt så lär ju bli några rundor ner i tvättstugan innan jag får soova.
Vi gjorde lax och potatis till middag, göttans var det. Aja nu ska jag sluta babbla om min tråkiga vardag... äre inte sjukstuga här så pratar jag och städning haha :D

Hejdååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar