2013/04/26

Fredagskväll i soffan

Ligger och hostar hos mamma, det väägrar gå över helt. Har rätt nyss jobbat klart, ikväll visade vi iron man 3 så det var en del folk haha. Kollade på den jag med och guuud vad bra den var! Faktiskt väldigt bra :)

Idag är de 50-dagars i sundsvall, my boy är ute eftersom den lyckosten tar studenten iår.. Är lite halvorolig då det är första gången han är ute på krogen i sundsvall typ hehe. Lillpojken min ♥♥

Imorn blir det rätt mycket jobb och lika så på söndag. That's good!! Ska försöka ut och köra lite imorn också, bara för att jag inte fyller 18 iår betyder det ju inte att jag inte kan övningsköra ;) ju grymmare hinner jag ju bli! Aja, nu äre snart röstningen på let's dance och sen ska jag nog ta nån fika och lägga mig. Ska upp tidigt imorn :) puuuuuss

Igår gick vi ut och jag mitt hjärta och jag, vi köpte glass och matade fiskmåsar heheh. Mysigt :) Gårkvällen var faktiskt jättemysig, vi hade fem kamp, vi kom på olika tävligar (fem st såklart) också den som förlora fick betala glassarna ;) Så de blev en hel del skratt haha! Puss hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar