2013/04/28

Söndag

Hejhej bloggään.
Hoppas alla där ute i vida världen mår bra, I do! Är väldigt trött dock, men sånt är livet ibland. Saknar min pojkvän så himla mycket, förhoppningsvis kommer han till Sundsvall imorn när jag kommer!

Annars då? Sitter på jobbet nu, funderar om det är någon som vill se filmen som visas klockan 16, men några lär ju hinna droppa in. Alldeles innan jag började jobba har jag övningskört i lite över en timma, gick bra och det var roligt idag också. (Körde till och från Svenne igår typ, vi hälsade på där en stund också) Vill verkligen att jag ska fylla 18 iår, vill ha mitt jävla körkort, tänk vilken skillnad på "frihet" det är? Man kan ju, om man har pengar åka typ vart som helst.. Lovely. Ska bannemig ha det där kortet precis när jag fyller år. 29 Juni 2014 är det mitt. Eller nää.. Tror det är en söndag nästa år, så lär ju bli den 30 Juni haha.. Funkar väl det också.

Jobbade från 10-13 imorse också, gick bra var lite folk så det var lugnt och skönt :) Nu tror jag det börjar på att rulla in lite folk snart (ser ut som det hehe). Så ska stänga av musiken och på med ett leende på läpparna! Pöööösss

1 kommentar: