2013/04/12

Carzy girls

Haloo! Ligger hemma i soffan å ska skaffa mig lite ork. Ska plocka ur diskmaskin och packa. Hoppas oscar kommer hem så tidigt som möjligt för vi måste skynda oss till Edsbyn. Börjar jobba klockan 18, skönt med caaasssshh.

Förmiddagen gick bra, filmade lite till en uppgift och sen blev det lunch på tacobar, det är så gott!?? Sen gick jag och Nellie på stan en sväng å jag hittade ett par awesome byxor äntligen och sen gick vi på banken. Fick skjuts av hennes padre till mig och vi har bara snackat massa skit tills hon nyss drog hem. Bra dag! Är sjukt glad att mina sjuka pojkvän följer med mig till Edsbyn iallafall ♥ Även fast jag ska jobba rätt mycket är han ju iallafall med mig på jobbet så jag slipper vara själv. :)

Visar kanske byxorna senare! Nu ska jag fixa lite här hemma och hitta på nån halv middag innan vi drar. Puss

Haha nellie ser ut som en liten fjortis ♥ söt ändå ju

1 kommentar: