2013/04/15

Livet suger idag.

Jag är hemma från skolan och jag har absolut inte tid med det... Har massor med saker att göra men kroppen sa ifrån imorse med 38.3 graders feber och ont i halsen + hela jävla kroppen, känns som att jag blivit överkörd av en lastbil, typ. Ni kanske tycker de låter lite med så lite feber men eftersom jag vanligtvis är lågtempad (36 grader) Så känns det väldigt mycket med 38,3 i feber. Jag har hoppats hela "våren" att jag ska slippa å vara sjuk, men ickeee!

Idag hade jag behövt fotat till utställningen, gjort klart en textuppgift med Therese. Imorn har vi historiaredovisning på morgonen som jag antagligen inte kommer kunna vara med på, på onsdag har jag svenska prov och jag hoppas jag iallafall är frisk till dess. Känner mig stressad i hjärtat och vill absolut inte vara hemma. Blöäää allt suger. Inget smör har vi heller så vi måste åka och handla, men tror Oscar får åka själv. Han den jäveln som har smittat mig ju haha.. Fast de var ju jag som ville att han skulle följa med till edsbyn trots att han var krasslig, så han låg med feber mest hela helgen istället och nu när han mår bra var det min tur. Tycker iaf att det är skönt att han är ledig idag så jag inte är själv hemma. AJA, fan va mycke sjuksnack de blev. Vi hörs nån annan gång istället. Byeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar