2013/04/29

Home alone.

Yes, jag är ensam hemma och kommer vara det heeela natten. Kommer nog dö inatt. Av tristess i såna fall... Känns sjukt tråkigt att jag inte får träffa min andra halva förrän imorn (förhoppningsvis). Men hela eftermiddagen har gått bra iallafall. Nellie följde med mig hem efter skolan ett tag, vid halv fyra (?) åkte hon hem och jag lagade middag, lyxade till det med köttbullar och makaroner... Inte så gott. Men blev iallafall mätt. Sen har jag kikat på tv, pratat i telefon med Sofie, skypat med Linnéa och suttit vid datorn. Så tiden har liksom gått iallafall. :)

Nu ligger jag i soffan och gäser, börjar bli hungrig och skulle ha gått och duschat innan 112 aina, för sen blir det bums i säng. Eftersom jag klev upp så tidigt imorse är jag rätt trött idag. Dessutom blir det en lång dag imorgon, klassen ska ha vernissage på kultur magasinet, så vi ska vara där och mingla osv efter klockan 15. Sen på kvällen vet jag inte alls vad jag ska göra. Jag hoppas på att hjärtat kommer hit så jag bara kan kramas och gosas med honom, skulle vilja ha en hel kväll med chips, dipp och coca-cola med några bra filmer. Just nu låter det jättemysigt. Bara för att han inte är här :( Haha.. Vet att jag klagar mycket men hatar verkligen att vara ensam, finns inget tråkigare och segare? Känns det som då.

Nä, nu skulle ha gjort ett litet ryck nu innan jag ska vrida tvn och krama kuddarna (haha). Godnatt kompisar! Pusss

Haha, snyggaste bilden.. Jag och Nellies duva Sixten om jag inte minns fel. Sjukt läskig att hålla i!

Haha biiilden xD
Saknar dipdyen :( Har mina planer med mitt hår dock, så får se vart vi slutar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar