2013/04/24

So tired

Hejhej bloggen.

Idag har jag ont överallt, benen, armarna och ryggen + nacken. Sååå jävla jobbigt. Har verkligen skitont :( Plus att imorse när jag vaknade hade jag asont i halsen, ville inte ens svälja filen... Så mitt liv suger idag, också är jag jättetrött.

Igår efter skolan sov jag från 15-18.30 typ..... Men då var de fan skönt för var extremt trött igår, men de resulterade i att jag inte somnade förrän ett inatt och var döööötrött imorse vid halv åtta. Brukar ju försöka somna runt elva annars. Efter skolan ska jag kanske åka ut till Birsta, Oscar är ju redan där så vi ska fixa en greeej där ute, beroende på om han har slutat eller inte då.

Har historia nu och innan lunch hade jag ett svenskaprov som jag missade förra veckan när jag var sjuk, tror det gick ganska bra så jag håller tummarna. Får veta i eftermiddag. Nu har vi rast, så vi hörs när vi hörs. Btw är jag lite avis på alla som har/ska se Justin Bieber nu, de verkar ju ha varit huuur fett som helst. Menmen ;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar