2013/04/28

assssooooo

Hejdär. Har hunnit hänt asmycket sen förra inlägget, eller... Sitter fortfarande på jobbet. Eller ja fortfarande och fortfarnade, har faktiskt varit hem en timme och ätit middag (räksallad, mums) och bakat kladdkaka :) När jag har slutat ska jag på med nån slags glasyr och strössel, möööms. Har släppt in ca 90 pers med mamma ikväll på Iron Man, även fast det blir rätt mycket folk så är det inte så stressigt längre som jag tyckte förr. Är antagligen en vane-sak. Är mycket roligare att jobba när det är mycket folk också.

Har precis pratat i telefåånen med Oscar. Miss u babee.
Asså har ingenting att skriva men ska helst sitta här i en timme till. Orken på det. Ska sopa lite här i entrén men annars är jag göra lös. Har glott igen exakt alla bloggar känns det som, vad gör man då? Förut idag när jag var rastlös kollade jag på senaste avsnittet av Jenny Strömstedts talkshow när Maria och Sara Montazami deltog. Det var ju iofs ett rätt bra tidsfördriv... Måste hitta något annat att glo på resterande tid.

Imorn ska jag upp vid halv sex, det är hemfärd på ingång då förstår niii. Tåget går 07:04 från Söderhamn har jag för mig (måste kolla upp det haha, dumt och komma försent liksom) så måste åka senast klockan 06:00 för att hinna. Förhoppningsvis kan jag sova på tåget. Är framme i stan kvart i tio och börjar klockan tio har jag också för mig, så får räjsa till skolan. Är ett mongotåg så måste byta i hudik, och vänta en halvtimme. sjukt drygt? Liksom resan tar 2,5 h ist för 1,5 h pga det.. Seeeeegt som fa-an.

Börjar få huvudvärk nu också, kanske går hemma iallafall. Mamma är ju också här nere och kan "vakta" haha. Kan ju iofs göra klart kladdkakan tills bion slutar då... Hm, vene om ni har fattat att mamma bor i samma hus som biografen så när jag har startat filmen kan jag typ om jag vill gå hem istället för att sitta på jobbet. Går bara ner igen när filmen snart är slut och städar. Är så glad att jag har ett jobb, haha. Förstår inte nu, hur jag kunde leva med 1000 kronor i månaden förut? Nu har jag minst 3000 liksom och handlar inte min egen mat. Vart försvinner pengarna?? Visst det är inte asmycket men jag tycker då inte att jag är en fattigstudent måste jag ju erkänna. Okej, man kanske inte snackar pengar på bloggen bara såhär. Vet inte varför jag kom in på det .. Är så jävla rastlös ;PP Nu ska jag nog gå hem. Ska bara sopa golvet, kan inte dammsuga eftersom då hörs det nog in i salongen. PUSS

Nu jävlar fick ni nått att läsa. För er som är lika rastlös som mig en sånhär söndagkväll! 
Utan bild blir inlägget också, har jobbdatorn :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar