2012/04/19

det är bra va ju jo ja okej

Hej! Inte rört datan spec mycket idag, låg i sängen och hade ont i ryggen och magen som ett as så skippade dom två lektioner vi hade på förmiddagen, men gick till skolan till efter lunch och hade media iallafall. lyssnade mest på Mats idag, också. Men ska börja ett arbete imorn :)

Annars då? Jo älskling har åkt till Hammarn nu för besiktning av v40, tråkigt för mig. Men jag överlever nog. Hoppas jag, ska städa och dona och leka med mina kläder osv så dagen går nog åt, det värsta är ju känslan av å vara ensam i sängen, bläääööää va tråkigt och tomt. Men imorn blir det kort dag, men tar bussen vid 20 över två om jag inte får gå tidigare från Engelskan och ta den som går kvart i ett.. Skulle vare så mycket skönare ju.

såhär har jag trippat runt i min korta dag. min skjorta, som jag förövrigt skulle kunna ha påmig varenda dag. så himla skön och mjuuuuk. och fin, tycker ju jag då i varjefall! ska snart byta om och ta tag i städet, behövs städas i garderoben och dammsuga + byta sängkläder (om ja orkar vill säga) .. har planer på ett par byxor jag har så vill bara börja riva i dom. haha näe, men typ. visar säkert sen!

saknar sofie henriksson som är världens bästa okej vet du det sofie? kommer du komma hem i helgen jag hoppas verkligen de kramar

1 kommentar:

  1. gillar att du skriver små meddelanden till mig i dina blogginlägg. känner mig speciell osv då ♥♥♥♥
    och jag vet fortfarande inte, peder sa förut att vi inte skulle hem, nyss sa han att vi skulle men sen att vi inte skulle ändå, så det märks imorgon helt enkelt. MEN en sak vet jag! du är världens bästa och jag tycker hemskt mycket om dig! ♥

    SvaraRadera