2012/04/20

half of my heart

Godmorgon! Även fast jag försov mig så känner jag att den här dagen kommer bli bra!

Börjar klockan 09.55 idag istället nu då.. Förstår inte hur jag kunde sova över alla larm för jag satte på dom allihopa och är 1110% säker på de! Menmen.. Så kan de gå. Tur att de va den lektionen jag hade igår på eftermiddagen så jag missade alltså den idag då istället, men jag vet vad vi gör så är ingen fara. Förutom att man får frånvaro då..

Gick förvånansvärt bra igår att somna, men pratade med min prins i telefon och sen var jag så himla trött efter två avsnitt av sons och litelite svenssonsvensson!

Idag ser jag ut såhäääär, hittade lyckligtvis mina svarta jeans, hehe. dom är från cubus och min tröja har jag fått av Linnéa, fast den är från HM!

Jaja, ska borsta tänderna nu efter lite filätande.
Ha en bra dag alla! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar