2012/04/26

Just don't stop, keep it up

Heeeeeeeej,
fick med mig världens underbaraste och snällaste Oscar på rödakorset även fast han verkligen inte ville osv (hade sett tidigare idag att de va halv priset på alla jeans och massor av såna där ställningar man kan snurra där allt kostade 20:- Värt en chans typ så tänkte jag då. OCH JA KLART VARE DEE
älskar billiga saker, dom är så billiga att det nästan inte ens syns i plånboken.

 Blev ett par till Cheap Monday jeans, mycket bättre än dom andra jag köpte. Dessa är stretch och sitter som en jävla smäck! 30 kronor fick jag betala för dessa. Inte trasiga någonstans!



Och denna gula skönhet. Jag tycker den är jätte fin, men Oscar tycker den är jätte gubbig (den fanns på herr snurran, hehe) Men jag har så mycket kläder som Oscar tycker är fula och han är ju fortfarande tillsammans med mig så vad spelar en jacka för roll liksom :))) Tjugo kronor var priset på denna då.

Älskar secondhand, eller ja jag älskar billigt. Då blir jag och mitt bankomatkort glada!
Jaja, tror jag ska leta efter någon film och ta fram chipsen, mummmmms.

Godnatt sen då om vi inte hörs nå mera!




1 kommentar:

  1. alltså.... VARFÖR HANDLAR DU ALDRIG NÅGRA BYXOR ÅT MIG NÄR DU FYNDAR SÅDÄR MYCKET?!?!??!

    SvaraRadera