2012/04/10

we're soldiers

GODMORGON, eller ja typ godkväll snarare. Klev upp klockan fem och for till Sollefteå jag. Kom hem vid 8 och snart bär det av till Sundsvall igen. Sköööönt

Igår så cykla jag och älskling till getgrottan, vilket helvete! Och ramla gjorde jag definitivt. lätt snyggaste blåmärket har jag iallfall ;) När vi kom tillbaka for vi till Jon och fika och hände fett resten av kvällen. Meningen var ju att vi skulle somna tidigt, men bara för att man ska upp hur tidigt som helst så kan man a l d r i g somna. Men vi låg och kramades och pratade om allt mellan himmel gjord, så då var det så himla mysigt ändå <3

Ja, Sundsvall ska vi till snart då. Stefan ska vi även skjutsa (farbror) som ska med tåget tillbaka till huvudstaden. Annars då? Jo, älskling ska på jobbintervju och jag den fattilappen som jag är ska bara lunka efter alla som handlar fina sommarkläder ( :(((( ).. Näe, men jag survive.

Är typ överspeedad. Drack kaffe i Solle. svart jävla kaffe för de fanns ingen mjölk. Haha, men de slank ner för att hålla humöret uppe. Jag gillar kaffe rätt så mycket nuförtiden. Det är liksom gosigt att dricka.


sen har jag kommit på att jag ser fan likadan ut varje dag. Hur tråkigt?? Vill göra mitt hår blondare på topparna också. Eller ja ljusare kanske de heter. De är ju inte precis blondt. Annars har jag en tröja jag fått av linnéa som jag har över min lilla skjorta. Gosigt det också. Och såklart mina svarta jeans, vad jag gjorde jag innan jag hade dom??? Fan använder ju bara dom!

annars har jag en klockan på mig också. som jag fått av min mor. Nu vill jag ha en ny, en större! okej mamma?

Nu vet jag inte va jag ska berätta mera..
Jo jag älskar Ulrik Munthers låt Soldiers. Hur mysig är den inte liksom?

Hejdå, ha en bra dag, för det ska jag!

Älskar min loverboy hur mycket som helst och jag ska fan dö med dig, ska leva hela livet med dig och allt som bara går. Dig ska jag göra allt med, världens vackraste. Om jag fick bestämma så ska vi liksom sitta ihop forever and ever and ever and ever.... osvosv JAG ÄLSKAR DIG

tack för att du är du och att du gör mig gladast i universum 

vi är awesome tillsammans, jag lovar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar