2012/04/15

new

Var som sagt på Erikshjälpen igår, var inte ute efter något speciellt, bara fynda lite som.
Då blev det iallafall en jacka, jeans och en plånbok (tappade min och have no cash to buy a new one. älskade min förra plånbok, jävla skit:///)

 gick typ inte att få en rättvisbild på jackan, men det är lätt den finaste jackan jag äger, plus att den är designed and made in sweden, så de måste ju vara någon slags kvalité? as bra, skärpet följde med.
60 kr kostade den mig!
 den är ju som en rock, fast ändå inte. älskar den, så fin. ni fattar inte va jag tycker om den, hihi
hittade även ett par cheapmonday jeans då, 50 kr kostade dom. sitter nästan som en smäck så de va dom värda! problemet är att de är sån låg midja så visar nästan röven när jag sitter ner så måste ha skärp när jag använder som så jag inte går å oroar mig för att visa den. haha


den är ascool innuti, finns liksom hemliga fack överallt. plus att på sista bilden, där ser den ju stor ut, jag har ju vikit ut den. MEN hela de där stor är en ficka som man viket i mitten. fatta ni? haha
den kostade på en tjuga så då får den vara min iallafall ett tag.

men nu måste jag fasen gå sminka mig innan ja dör av trötthet. börjar jobba klockan fem och innan dess måste jag ha ätit middag.

pussåkram hejdåre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar