2012/04/13

take me to your heaven

Hej.
Har hunnit landat i Edsbyn, jobbat, sett filmen Wrath of the Titans som förövrigt var väldigt bra tyckte jag och bror min. Sen så har jag suttit och kikat på Tv bara resten av kvällen..

Slapp iallafall åka tåg idag, åkte med Klas som skulle till Edsbyn från Härnösand, så det blev ju perfekt. Kom fram tre timmar tidigare än förväntat! Vi for till Svenne, jag, morfar, Robert och mamma, körde moppe som robert/mamma?? fått av dem och träffade Svenne osv. Fick massa gott älgkött av han, så fan va jag ska kocka i veckan ;D

Men tänkte bjuda på några bilder från lovet/veckan som varit.. Har varit skönt som fan med ledighet med Oscar. Har träffat familjen och farmor en del också. Men Oscar följde inte med nu hit, inte så  kul för han att vara här när jag jobbar osv, sen gör vi inte spec mycket på dagarna. Men jag saknar han som en tok och gruvar mig för den tomma sängen utan hans varma kropp brevid.. Men det är iallafall BARA två nätter. Men jag behöver ju han. Hela tiden!







okej märkte att alla kort va typ på mig. haha men de är ju iaf min blogg så de duger väl

nu ska jag prata med oscar och sen sova,
nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar