2012/04/15

igårkväll vart inte som tänkt och det var bara bra

Vid åtta så pratade jag med Emmy, så då kom hon och Elin hit till mig och vi satt å prata massa och sen kika vi på film och svullade massa. Dom drog vid halv ett och då la jag mig i sängen å smsade med oscar å sofie till typ två, men vaknade ändå vid 8 av att jag drömde värsta mardrömmen.

jag och oscar var i böle i huset där och jag fick reda på att jag var gravid och sa de till oscar då, han blev skitförbannad och gjorde slut och pissade på mig och på huset, hur mycket som helst? sen vaknade jag och skickade sms till oscar att han skulle ringa när han vaknade, men somnade fort om och helt plötsligt var vi i Sundsvall och det var fullt med monster som skulle ta över världen och de fanns kameror överallt, så fort man rörde sig så sköt någon på den som rörde sig. jag satt ihopkrupen i ett hörn också såg jag oscar å han rörde sig så då vart ju han skjuten så då såg jag att han dog, hur hemskt som helst... jag var fortfarande gravid och monstrena skar ut ungen ur magen osv... åh de va så hemskt.
Men sen när jag vaknade vid 9 då hade Oscar skickat sms så de kändes de liksom lugnt, för han var ju inte död. Vet att när jag vaknade hade jag värsta hjärtklappningarna.
Jag förstår mig inte på drömmar, betyder dom något eller? Inte var det roligt iallafall.

Annars har jag inte gjort mycket alls idag, bara lega å glott på TV å pratat med Oscar i telefon, längtar som en tok till ikväll, ska bara jobba första timmen av filmen och sen skjutsar mamma mig till Söderhamn och tar tåget därifrån tio i 8 till söderhamn, är framme i Svall efter nio typ. Och då kommer min prins stå där och vänta på mig.  Huuuur skönt som heeelst.

 Har på mig mina nya jeans idag, sämst bild osv menmennnnn ni ska få bättre snart, fixade dom lite så  nu är dom bättre så jag kan använda dom!
mormor har stickat denna halsduk till mig, visst den kanske kom lite försent, men är ändå bra å ha dom dagar de är kyla ute, för de är de ju tyvärr fortfarande.. så de va ju riktigt snällt!
har även flörtat till mig att hon ska virka en väst till mig

en sån! med fransar å grejer. Blir awesome till sommaren :)

Jaja, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar