2012/04/25

GODDAY

Hej, kära medborgare och mina vänner.
Jag har för tillfället lite ont i huvudet och nu precis kom Arne och Ingela. Lille Gustav (same age as me haha) men iallafall ska han på öppet hus på ett gymnasium.

Okej, nu avbröts jag ännu en gång så kunde inte skriva klart. MEN ha vare på öppet hus nu och ätit cheese och en cola (gratis är gott) och kollat på komikern Thomas Järvheden, han va as rolig tyckte jag. Kanske lite väl groteska skämt ibland, menmen.




Kom rätt precis till lägenheten igen och ska hoppa in i duschen. Skööööööönt.
Ha även fått mina underkläder, blev jätte bra. Är roligt med nytt :) Så tack min prins för allt fint du gav mig!

Jaja, ni få två boring bilder på hur jag har sett ut idag. Plus min fjällräven då. Jappjapp.
Bye


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar