2012/04/21

Godmorgon!

Har hunnit ätit frukost och borstat tänderna sen vi klev upp. Var så skönt å få sova med min älskade inatt <3

Igår så var älskling å hans friends ute å lekte med hans bil så jag bestämde mig för att hänga med Johanna istället, var hos henne och vi fick massa snack genomstökat och de va skönt å umgås med henne! Finfina jhanix ;) Vi for hem vid elva och fikade lite och somnade sen som en stock!

Oscar är ute i garaget nu och jag är här inne, funderar på att duscha. Vi är bjuden på tårta hos Jon eftersom ha blev hela 19 år i måndags :) Grattis på han!

Som ni ser har jag även hunnit pillat med en ny design, började igår men nu är jag klar. Går ju typ as snabbt med picasa, och det fungerar ju as bra. Jag suger på photoshop typ, så orkar inte hålla på å trixa där. :P


vill bara att mina skor å underkläder ska komma nångång!!

puss, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar