2012/04/08

Godmorgon

Hej, har vaknat nu för andra gången. Jag och Oscar gick typ upp först vid halv tio och duschade å fika, sen så gick vi till sängen och kramades och wops så sov vi igen en timma typ. Men de va skönt, nu är jag relativt pigg. Med tanke på att vi somnade halv fyra så har jag inte fått sovit så länge som jag ville! Hähä..

Iaf så åkte jag först ti Majk igår med Johanna och Sofie, men sen gick jag dit Oscar va istället för jag ville träffa han å efter nån timme skulle ju han på hotellet så då var jag hos Sara och var hundvakt. Johanna och Sofie kom och va med mig och sen drog dom och jag somnade och vaknade av att alla kom till Sara, haha lite jobbigt vare ju... Sen kom Oscar också och vi åkte på Ragunda igen, skönt.
Tyckte kvällen va rolig, men har glömt mitt smink hos johanna . Blääää hatar att inte ha mina grejer HÄR med mig. Men jag är ju så klantig ändå så..

Ska gå ut till älskling snart som grejar med bilen å höra vad vi ska göra idag. Men klockan 17 ska vi till Mattias och Marie och oscar kusiner å äta tacos, mmmmmmmums. Känns as gott. Sen blir det nog bara mys hela kvällen hoppas jag, måste ju se klart sons of anarchy nångång!

haha, random bild.

Saknar iallafall Sundsvall jätte mycket, vill bara till lägenheten..
Fast längtar inte till skolan och när jag måste ta tag i mina matteproblem. Jävla helvete :(


puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar